Hoe gaan wij te werk bij een aanvraag?

Stap 1: Verkennend gesprek

Net omdat uw interieur zo persoonlijk is, is het verkennend gesprek met 1 van onze interieurarchitecten een onmisbare stap om tot een succesvolle samenwerking te komen. Onze architecten ontvangen uw graag in 1 van onze toonzalen of komen ter plaatse om de bestaande situatie in te schatten. Hoe meer informatie we ontvangen, hoe persoonlijker we uw project kunnen aanpakken.

Stap 2: Ontwerp en offerte

Op basis van het verkennend gesprek, zal er een vrijblijvende 3d-visualisatie opgemaakt worden met een bijpassende offerte. Daarbij wordt rekening gehouden met uw levensstijl en budget. Deze bespreking van het ontwerp en offerte gebeurt altijd in 1 van onze toonzalen. Na deze bespreking kunnen er nog aanpassingen gebeuren zodat het ontwerp volledig binnen jullie behoeften valt.

Stap 3: Werkvoorbereiding en productie in eigen atelier

Bij bevestiging van de bestelling, komen onze interieurarchitecten bij u langs om alle maten exact op te meten. De plannen worden definitief gemaakt door onze werkvoorbereider. De nodige bestellingen worden gemaakt en de productie wordt doorgestuurd naar ons atelier, waar elk onderdeel van uw interieur uitgewerkt wordt.

Stap 4: Levering en plaatsing door onze eigen plaatsingsploeg.

In functie van het gevraagde interieur heeft ons team 4 à 8 weken nodig om de bestelling voor te bereiden. De planning neemt contact met u op om een datum vast te leggen wanneer onze ploeg kan langs komen voor de plaatsing. De plaatsing gebeurt in nauw overleg met uw interieurarchitect zodat er geen communicatie verloren gaat.

Contactformulier

Naam

Email

Tel./gsm

Straat en huisnummer

Postcode

Plaats

Boodschap